Tuesday, October 13, 2009

JaMuaN raYa KK8


Kuala Lumpur - semalam telah diadakan 1 jamuan raya khas untuk warga kolej kediaman Kinabalu, Universiti Malaya.. sambutan raya ini telah mendapat sambutan yang menggalakkan dari penghuni kolej itu sendiri tanpa mengira kaum bangsa.. apa yang penting hubungan saudara antara penghuni kekal terjalin mesra satu sama lain.

jamuan raya bermula jam 745 malam dengan kehadiran para penghuni kolej. Dewan Sri Mutiara telah dihiasi warna2 aidil fitri. penghuni memenuhkan setiap ruang dalam dewan dan dapat dilihat seakan2 hanya penghuni perempuan saja di dalamnya.. huhu.. namun begitu, seramai2 kaum wanita ada juga terselit beberapa meja tuk lelaki.. ada juga tetamu terpaksa duduk di starbuck, koridor n gelanggang bola tampar.. lihatlah berapa ramai yang hadir.. tepat 830 malam, tetamu kesayangan penghuni Kinabalu masuk ke dewan diiringi penyelia2 kolej, barisan JTK dan JIK kolej.. Dr Zul memberi sedikit ucapan dan memberitahu serba sedikit keadaan kolej n sekelilingnya.. walaupun tengah bergembira beraya... selesai saja Dr Zul berucap, para tetamu dijemput menjamu selera.. saat2 inilah semua kegirangan, semua juadah kegemaran pada ari raya disediakan.. tanpa membuang masa terus berbaris mengambil makanan.. tanpa melihat sekeliling menikmati juadah yang menyelerakan para tetamu..

turut disajikan halwa telinga untuk para tamu dengan persembahan dari warga kolej sendiri n kumpulan nasyid UM, feelhoney.. persembahan istimewa dari Dr Zul turut mencuit hati.. semuanya terhibur dengan persembahan yang dipersembahkan.. majlis berakhir sekitar kul 10 malam.. sebelum balik ke bilik masing2, sebagai kenang2an mengambil beberapa gambar..
*amacam ada gaya cam reporter tak.. huhu.. rase banyak kena edit tue..(^_^)
tue ar citer seluruh time raya kk8..
-----------------------------------------------------------
warna-warni aidil fitri Kinabalu 09/10


1 comment:

Anonymous said...

wah meriahnya raya kat kolej.. nk join gak ley.