Saturday, December 26, 2009

semakin hampir...........

kem atlet akan berakhir esok.. maknanya ada beberapa jam lagi..
memang seronok diberi pelepasan 24 jam so meera dapat kuar gi amik mak kat Pudu ngan adik2 n cousin.. seronok dapat kuar ramai2 kan.. meera bertolak dari kolej kul 230 petang n sampai di Sogo terus mencari2 diorang ditingkat paling atas sogo.. huh tak sangka tinggi gak pasaraya Sogo ni ek.. hhuhu.. sebelum gi amik mak, kiteorang berkaeroke lu.. lepaskan keresahan yang melanda diri.. erm ada ke?? pe2 je la..

kul 4 lebih mak da sampai, tercari2 kat mana mak tunggu kami ni. padahal tak jauh mane dah ngan tempat yang kami tunggu tue.. huhuhu.. terus gi cari tempat makan isi perut coz da lapor benor..
time tue lak ujan turun so tertunda jap perjalanan balik ke Kg Nakhoda, Batu Caves.. tunggu dulu.. erm ujan renyai2 kiteorang cari bas Metro 11.. kami cuma perlu tunggu di depan Bangkok Bank je n tunggu bas 11 sampai.. nasib baik tak sesak lau tak mau pening ak kat lam bas nanti..

malamnya aku rehat secukup2nya coz tak wat ape2 pun.. sembang jap je ngan sedara mara.. penat punya pasal so tak ingat sape2 da.. huhuhu

esoknya aku da kena berangkat pulang tapi lewat gak.. tenkiu bang Bob antakan meera n teman mak gi beli tiket balik kulim.. tadi mak, adik2, mak andak n ain gerak balik damansara lak.. tidur umah kat sana lak.. home sweet home.. n meera balik kolej teruskan ngan kem atlet ni..

erm tak sabarnya nak balik.....

2 comments:

John said...

jangan tertarik kepada seseorang kerana parasnya,
kerana ia hanyalah sementara,
jangan pula tertarik kepada kekayaannya,
kerana kekayaan hanya mampu memusnahkan,
tertariklah kepada seseorang,
yang dapat membuatmu tersenyum,
kerana senyuman yang mampu,
membuat hari-harimu yang mendung menjadi cerah,
kerana itulah realitinya.....

Itulah aku .... he he.. he

aMeeRa ShaN CHai GuRLs said...

ye ke awak???? huhuhuhu