Thursday, July 30, 2009

MinGGu PrOmO PerSaTuaN 09/10

dari ari selasa lagi da hajat nak datang tapi asyik tak kesampaian je hajat nak ke KPS tapi akhirnya pada ari nie termakbul gak hajat dihati meera ni.. bukannya susah sangat pun hajat meera tue,, cuma nak pusing2 jap kat area KPS tue.. dari 1 booth ke 1 booth yang len je pun.. nak tau gak perkembangan yang terkini dari semua tempat.. huhuhu

erm setelah 2 kali wat tawaf kat area citu, hati meera cuma tergerak ke 2 booth je tuk renewkan semula.. erm booth yang meera pergi tue memang da sinonim dengan meera pun.. so pas tulis pe2 yang kaitan, meera da sah menjadi ahlinya.. so da target tahun nie meera akan join xtvt yang dianjurkan coz nak kumpul sijil.. huhuhu.. bukan senang nak dapat sijil dari group tue.. bernilai untuk masa depan nanti..

so sempena di minggu promo persatuan yang berlangsung dari 28hb sampai 31hb Julai 2009 nie, persatuan yang meera renew semula ialah PERMADAH n PBMUM.. PERMADAH tue persatuan yang mendekatkan diri meera dengan kampung halaman n PBMUM lak membantu meera dalam bidang akademik meera.. da tau so apa lagi esok merupakan hari last untuk mendaftar so mai lekaih gi daftar jadi ahli.. huhuhu promote la pulak..

pas gi renew tadi, sempat gak ar meera tgk show silat tadi.. lau tak silap sempena perasmian minggu promo persatuan la kot.. erm nice show.. api overall yang dapat meera lihat minggu promo nielakan, erm nak kata tak meriah tue tak ar sangat tapi meera rase cam kurang cikit ar gerai yang dibuka tue.. erm maybe yang aktif je kot.. huhu i dont know???

x sabor dok tunggu FESKUM nie.. ley window2 shopping time tue...


No comments: