Thursday, October 8, 2009

MahuKah aNda JaDi CaM Nie???????

setelah sekian lama meera menyepikan diri darimu.. kamu telah menerima pelbagai undangan, jemputan, perkhabaran, kritikan yang tidak diduga oleh kamu.. kerna kamu telah di mediakan di hadapan khalayak ramai yang telah pun menjadi sebahagian dari hidupmu.. kamu cuba untuk menepisnya sendiri.. malangnya kamu memerlukan sokongan dari orang pertama kamu jumpai.. meera seakan-akan telah melupai kamu apabila dia telah mendapat orang baru yang lebih meluas aktivitinya.. kamu semakin terpinggir.. meera hanya menemui kamu, sekadar untuk melihat siapa yang sering mengunjung kamu.. meera semakin menjauh dari kamu setelah mengetahui orang yang meera sayang tiada dalam kamu.. meera inginkan jawapan darinya. MENGAPA??? hanya kamu yang tahu jawapannya!! kerana kamu sentiasa berada dekat dengan orang yang meera sayang.. tetapi kamu tidak dapat meluahkannya.. kerna kamu hanyalah laman web FRIENDSTER... suspen tak.. huhuhu.. enta tetiba ada idea lebih2 nak cam tue.. pagi nie dapat gak memberi tumpuan kepada sesawang meera nie.. bukan sesawang labah2 or pe jenis sawang pun.. nie ar sesawang meera yang pertama meera join.. erm da 3 tahun rupanya meera menggunakan khidmat frenster untuk berhubung ngan teman2 meera.. erm meera da jarang untuk men up date pe2 kat lam frenster nie.. sejak ketiadaan Nokia 6681 tue, meera terasa hilang satu aktiviti yang sering meera lakukan setiap hari.. erm terasa seperti tidak mengenali diri meera lagi.. walaupun orang lain still kenali meera.. huhuhu.. bek ar, udah2 ar meleret2 citer nie.. sejak meera tak guna nset tue.. meera da tak ley nak amik gambar tiap2 ari ataupun tuk event2 yang meera join.. sekarang hanya menyelitkan diri kat kamera orang lain je.. rasa tak puas ar cam tue.. erm nak beli yang lain tak mampu.. hukhuk.. sapa ar yang sudi menyeponserkan diri tuk membelikan nset baru tuk meera... ada sape2 tak??? erm nampaknya cam tak ada ar.. erm tak pe ar.. elok juga lau tak selalu bergambar nie.. lau tak asyik benor nak take a snap.. lau selalu dok amik pun kadang2 rasa bosan gak.. erm sekali sekala 2 kali 2 kala 3 kali 3 kala amik gambar ni baru ada kelainan.. hihihihihi... ngah dok bersihkan, kemaskan, basuh n lap frenster nie tadi, time meera kemas kotak2 kat tingkat atas nie, di dalamnya mempunyai beratus2 mesej, komen n maklumat penting, meera terbaca ar satu artikel nie.. erm menarik perhatian meera untuk membacanya.. ingatkan artikel tue nak ditujukan kepada meera sorang je tapi ia memberi penjelasan tentang beberapa perkara yang meera rasa memang benar bila meera bersama dengannya.. artikel ni di antar oleh rakan meera yang lum pernah n maybe tak dapat nak berjumpa pun, faisal.. nak tahu artikel apakah yang meera baca tadi.. haa ni ar die.. sorry ar berhabuk artikel ni.. erm lama benor terperuk kat kotak mesej nie.. huhuhu.. jom kita baca ramai2..

------------------------------------------------------------------------------
Bila lelaki benar2 jatuh cinta dan setia pada kekasihnya degan ikhlas,perubahan sikapnya amat mengejutkan. Hati lelaki yang dianggap keras selama ini, tiba2 secara semulajadi menjadi selembut kapas apabila sudah jatuh cinta degan relanya. Bahkan lelaki yang mabuk cinta sanggup berkorban dan buat apa sahaja untuk kekasihnya.Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai. Untuk melihat lelaki menangis amatlah payah.

Diantara tanda2 lelaki yg jatuh cinta dgn hebat ialah:

> > 1. Dia bersungguh2 melakukan sesuatu untuk kekasihnya denganrela bukan kerana terpaksa.
> > 2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yang kuat bercakap.
> > 3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.
> > 4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap2.
> > 5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.
> > 6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga.
> > 7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dengan kekasihnya.
> > 8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.
> > 9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.
> > 10. Dia menjadi orang yang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.
> > 11. Dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya.
> > 12. Dia akan mengalabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.
> > 13. Dia sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya.
> > 14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.
> > 15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya.
> > 16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya.
> > 17. Dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dengan sabar.
> > 18. Dia membanggakan kekasihnya di depan org lain.
> > 19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.
> > 20. Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.
> > 21. Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.
> > 22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.
> > 23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmata hanya untuk seorang perempuan.

HARGAILAH MEREKA


AdA LaGi KeR LeLaki cAm GiNi dLm dUniA ni???
bkAn DaH pUpUs kErrr???
zasssss...kalau nak kaji la betul2...
tapi yang penting
kena paham situasi tu...
kadang2 tak semua laki ader ciri2 camtu...
ader separuh je dah kire ok what.???
takkan pupus lelaki camni dalam dunia...huhuhuh...
tapi satu nasihat pakar kaunsling...
"cermin2 kan diri anda"..

1 comment:

Sunsilk Blog 2 Paris said...

Hi! don' forget to upload the contest logo provided in ur starter kit n link it back to the contest website! Get ur friends to vote for u online!

Go to www.sunsilkgangofgirls.com for more information

Distribute ur RM2 Watson discount voucher to earn ur team more points!!