Monday, November 9, 2009

teRaKhiR Lam KumPuLan BesaR


ku pegang ku belek2 ku renung2 ku hafal2 ku fahaminya tapi sampai sekarang ku masih kabur kurang jelas tapi ku cuba dan terus mencuba selidikinya.

akhirnya pencarianku tidak sia2 n aku telah mendapat harta karun yang bernilai itu walaupun sedikit sahaja isi kandungannya.
namun begitu, harta karun itu aku tidak ambil seorang, aku memberi sedikit share bersama teman2 seperjuangan lalu mereka memberi ganjaran yang lumayan buat tatapanku.
terima kasihh kawanku..
hatta, ku telah memperolehi lebih dari apa yang ku tidak jangkakan. harta itu sangat bernilai buatku n rakan seperjuanganku yang lain dimana pagi ni kul 1130 pagi, kami akan mengagih2kan harta karun tersebut kepada 2 bahagian tetapi matlamatnya hanya 1 tujuan sahaja, perlu dikaitkan dengan ilmu Islam.
kerna dengan harta itulah yang terakhir bagi kami semua berkumpul ramai2 kerna selepas ini, akan berada dalam jabatan masing2..
mampukah meera n rakan seperjuangan melakukannya esok?? sama2 tunggu dan lihat!!!
----------------------------------------------------------
kamu semua rasa ape yang meera bebelkan pagi2 buta yang sunyi damai n hening ni tatkala pelajar2 lain sibuk menumpukan perhatian dalam melihat nota2 kuliah n memantapkan pemahaman bagi menjawab exam yang akan berlangsung.. ada sape2 dapat menjawabnya..
meera tak nak bagi jawapannya lagi, kamu tunggu je ar episod akan datang ye.. semuanya telah tersedia..
debaran kian terasa. mampukah meera melakukannya esok??

No comments: